
POLITYKA JAKOŚCI
ZINTEGROWANEGO SYSTEMU
ZARZĄDZANIA
Intencją Kierownictwa 115 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SPZOZ w Helu, warunkującą powodzenie i rozwój, jest zadowolenie pacjentów ze świadczonych usług medycznych, z jednoczesnym respektowaniem wszystkich obowiązujących wymagań prawnych zewnętrznych i wewnętrznych, w tym odnoszących się do ochrony środowiska naturalnego.
Każde nasze działanie jest i będzie podporządkowane stale zmieniającym się, różnorodnym potrzebom pacjentów i stron zainteresowanych.
Najwyższą jakość naszych usług oraz dbałość o środowisko naturalne osiągamy poprzez:
- ciągłe szukanie najefektywniejszych sposobów realizacji usług medycznych, gwarantujących zadowolenie naszym pacjentom,
- ciągłą obserwację rynku, aby dostarczać naszym pacjentom nowoczesne usługi medyczne uwzględniające oddziaływanie na środowisko naturalne,
- włączenie całego zespołu 115 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SPZOZ w ciągłe doskonalenie Zintegrowanego Systemu Zarządzania, zgodnego z wymaganiami norm ISO 9001:2015 i ISO 14001:2015,
- rzetelność i poczucie odpowiedzialności we współpracy z pacjentami i stronami zainteresowanymi,
- respektowanie przepisów prawnych i inne dotyczących ochrony środowiska odnoszących się do zidentyfikowanych aspektów środowiskowych
- podejmowanie wszelkich działań zmierzających do zapobiegania zanieczyszczeniom
i minimalizowania naszego negatywnego oddziaływania na środowisko - stałe podnoszenie kwalifikacji zespołu realizującego usługi dla pacjentów,
- staranny dobór dostawców oraz podwykonawców,
- tworzenie przyjaznej atmosfery i warunków, w jakich świadczone są usługi.
Polityka Zintegrowanego Systemu Zarządzania jest zobowiązaniem Kierownictwa 115 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SPZOZ w Helu w stosunku do pacjentów i pracowników do zagwarantowania warunków formalnych, merytorycznych oraz finansowych dla uzyskania zadowolenia ze świadczonych usług medycznych.
Kmdr Rafał Konieczyński
Komendant 115.SzWzP SPZOZ w Helu
24.01.2022r.