115 Szpital Wojskowy

z Przychodnią SPZOZ
KONTAKT

 

Dyrektor 115 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SPZOZ w Helu przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków we wtorek w godzinach od 15:00 do 16:00 po wcześniejszym telefonicznym ustaleniu terminu spotkania z sekretariatem.

Skargi można składać w formie pisemnej oraz w formie ustnej do sekretariatu szpitala pod podanym poniżej adresem. Pacjent składający skargę ustnie zobowiązany jest podać swoje imię i nazwisko oraz adres do korespondencji oraz złożyć podpis pod sporządzoną notatką ze skargi.

SEKRETARIAT:
115 Szpital Wojskowy z Przychodnią SPZOZ
ul. Boczna 10, 84-150 Hel
Tel. +48 (58) 6904-260
Faks +48 (58) 675-00-50
e-mail :

BIURO RZECZNIKA PRAW PACJENTA
OGÓLNOPOLSKA BEZPŁATNA INFOLINIA
TEL. 800 190 590
Biuro czynne :
poniedziałek – piątek w godzinach 9.00:21.00
Adres : 01-171 Warszawa
ul. Młynarska 46

BIURO SKARG I WNIOSKÓW MON
Siedziba: Al. Niepodległości 218
00-911 Warszawa

W sprawie skarg, wniosków i petycji Dyrektor BSiW przyjmuje interesantów:
w poniedziałki w godzinach 9.00-17.00
w pozostałe dni robocze w godzinach 8.30 – 14.30
Tel. +48 261 874 124 Faks +48 261 847 490
+48 22 826 72 64 e-mail :

Pełnomocnik ds. Praw Pacjenta – Pani Iwona Kasjaniuk- Borzęcka
Tel. kontaktowy (58) 690-42-95

 

DOKUMENTY

Pacjenci / Kontrahenci

PRACA

DOŁĄCZ DO NASZEGO ZESPOŁU

Kategorie

Pin It on Pinterest